Måndag 12 juli





Igår hade jag en riktigt trött gosse redan efter frukosten så han ville gå och sova igen vilket han självklart fick!!
Man blir trött av att vara och se på skotrar en hel kväll när man är liten :)
Han somnade iaf på stört och sov 10.15-12.40 och då åt vi lunch innan vi åkte iväg till Tesses stuga och hälsade på vilket Alwin gillade stort med alla hundar och hundvalpar, valparna stod han länge och tittade på och sa "tittut" och strök på dom mellan gångerna :) Men när jag frågade om han ville ta med en hem så sa han "ne" :)



När vi åkte därifrån så mötte vi farmor och farfar som ringde och frågade om vi skulle komma till dom så där blev vi till kvällen och fick oss middag och sen jordgubbar och grädde :)
Vi var även till parken där i byn som hade invigning efter att dom fixat till den och så..



Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir nog att gå ut nu tills Alwin ska vila och sen tänkte jag passa på att baka något.. I eftermiddag ska jag iväg och jobba en sväng ska jag och Jocke på bio :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0