Måndag 100719





På morron när vi vaknat och ätit frulle så åkte jag och gossen till Sandra där vi satte i hans bilstol i hennes bil för hon skulle köra hem oss från volvo :)
Sen hem och hämta cykeln och fara till Bvc där det var 1½års kontrollen vilket innebär vaccin!!
Jag hade totalt glömt bort att det var den här gången, hade jag kommit ihåg det hade Jocke fått följa för jag tycker det är så himla jobbigt!! Jag lipar varenda gång!! :( Dessutom så hade vi inte med någon tutte och snutte heller då jag tänkte att det var en vanlig kontroll.. Det tog ett tag att få tröstat honom utan det men det gick.. Han grinade och sa mamma hela tiden och pekade på dörren så han ville nog snabbt därifrån.. Stackars liten!! :(
När vi var klar där så gick vi till "pappas" jobb och hälsade på där fick han sig två kakor innan vi cyklade hem igen för lunch och vila..

Nu i eftermiddag har jag bakat philadelphiabullar och ska göra två sorter till men får se om jag hinner och orkar göra båda idag.. Grabbarna är ute och leker och jag vilar fötterna en stund :)



Kommentarer
Caspervera

I like your website alot...its lots of fun...

2011-04-04 @ 16:38:09
URL: http://caspervera.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0