Glad schej




Jahap då var man ett år äldre men jag känner mig inte som en dag över 18 ;) Höhö
Min födelsedag har jag firat på jobbet och det har varit en riktigt härlig dag om man bortser från regnet men det behöver ju få regna ibland oxå..
När jag kom hem fick jag en bukett med rosor och sponsor till en ny mobil av mina älsklings grabbar och gud så glad jag blev!! Även svärföräldrarna var här och av dom och Jockes farmor fick jag två fönsterlampor som jag har tänkt köpa länge men varit för snål så det var väldigt uppskattat!!
Mamma hade lämnat ett kuvert men sponsor till ny mobil så nu behöver jag bara bestämma mig för vilken jag vill ha och sen beställa en :)

Mitt huvud dunkar så jag tror jag snart ska häva mig i säng så jag orkar jobba imorron igen..
Dom har visst lovat regn imorron oxå så då snor jag mig nog en bil så jag slipper cykla till risön i regnet ;)




Kommentarer
Susanne

Grattis i efterskott... Skoj med ny mobil :)

2010-07-23 @ 11:46:21
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0