Gammeltant






Gud vad jag känner mig trött och slut i kroppen!!
Det märks att man börjar bli gammal :)
23 blir man imorron men jag har då ingen ångest över det, tror nog det hade känts värre om jag inte hade Alwin..
Nu känns det ju iaf som att jag gjort något vettigt och verkligen har någon att leva för!! :)

Har en tacopaj i ugnen gjord på lchf vis utan pajskal så jag hoppas jag lyckas med den och att den blir god så jag har någe mat på jobbet imorron och torsdag så jag jobbar 8-19
Har även hört rykten om att dom lovar regn så det är bara packa ner regnkläderna för jag har ingen lust att cykla en halvmil i regn så man sen får frysa en hel massa!!

Nu under helgen när jag ska bjuda på fika för som som vill så kommer det säkert slinka ner en och annan gobit men sen ska jag banne mig ta tag i detta igen för jag mår bara dåligt annars!!
Så jävla svårt är det ju inte att äta nyttigt, det är det där förbannade sockret och latheten som tar över!! Jag MÅSTE verkligen röra på mig mer!!



Så till mina kära vänner och ni andra som är sugna så finns det fika på blomgatan i helgen :)



Kommentarer
Sandra

Jag kommer på söndag om du är hemma då :P

2010-07-20 @ 22:47:27
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0