Äntligen fredag





Sen vi steg upp idag har vi hunnit göra en del
*Vid 8 tiden åt vi frulle och efter det var Alwin så trött och grinig så det blev sängen för honom och han somnade bums :) Under tiden passade jag på att tömma diskmaskinen och köra en rengöring på den och sen duscha och sen började jag baka banankaka så när Alwin sovit klart vid halv 10 så hjälpte han till och slicka ur skålen :)
*Sen har Ida varit här, vi har ätit sallad till lunch som jag snörde ihop av kyckling och skinka som behövde ätas upp och till efterrätt blev det jordgubbar med grädde..
*Så har Jimpan varit här och lekt med Alwin en stund så jag fick låna hans bil och fara och handla för allt jag skulle handla hade jag inte fått med mig på cykeln så tack för det :)



Nu vilar gossen och jag funderar på att göra detsamma tills Jocke kommer hem..
Jag hade tänkt vara en riktig hemmafru och ha maten klar när han kommer hem men det får bli någon annan dag för nu är jag trött!!


Kommentarer
anonym

vilken välling ger du alvin?

2010-07-09 @ 16:49:09
Tess

Nä under tre

2010-07-09 @ 20:42:12
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0