Vi är fast här hemma





Det blir bara kallare och kallare så vi får snäll fortsätta hålla oss inne..
Jocke har farit iväg och handla lite nödvändigheter och Alwin vilar så jag passar på att sitta här under tiden..
Sen blir det bak och städ här hemma så det blir snyggt och fint..
Måste ju baka nu ifall det blir kalas redan i helgen så vi har något att bjuda på men jag har ett problem, jag vet inte alls vad man ska ha för nån tårta??
Kom gärna med förslag!!

Nu har jag äntligen kommit ihåg att boka tid för Alwins andra vaccination och det bli imorron så jag hoppas han klarar sig från att bli dålig eller ha ont denna gången!!
Då ska jag även passa på att avboka hans tid för 1års vaccinet som han ska ta på måndag för det blir ju alldelens för tätt inpå!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0