Stackars liten!!




För en stund hörde jag att Alwin lät i sitt rum och så hostade han så jag gick in dit och så sitter han i sängen med kräk i ansiktet, på kudden, snutten och tutten!! Stackars gosse!!
Tog upp och gick och tvättade av honom så fick han på sig rena kläder då det kommit lite på pyjamasen oxå!!
Sen fick han en ny och ren kudde och snutte innan jag la honom igen för han var jätte trött!!
Jag hoppas verkligen inte att det är magsjuka utan bara att han ätit för mycket eller att han hostade så han fick kräkas för det har hänt tidigare..

Kanske jag tar och bäddar madrassen och sover därinne inatt ifall det skulle vara så att han kräkas igen..

Nu hör jag hur han pratar där inne så jag måste gå och kolla så han inte kräkts igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0