Ny telefon!!




Jag tycker det är många som skriver att dom köpt ny telefon eller fått i julklapp osv och jag måste erkänna att jag blir lite smått sugne på att köpa mig en ny men det är totalt onödigt då jag har tagit min med abonnemang så den är ju alltså på avbetalning så och det är absolut inget fel på den heller så jag tror nog jag ska klara mig tills december då det går ut!!
Så jag har ju ett tag på mig att spara så jag får mig en fin telefon sen oxå :)
Blir nog en perfekt julklapp åt mig själv ;)

Annars händer det inte allt för mycket här på blomgatan för idag är vi riktigt lata verkar det som..
Inte ett skit har vi fått gjort och det verkar inte som att det blir mycket gjort heller..
Alwin jyrar på här för fullt och verkar ha värre kul!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0