Nattsällskap





Jag måste erkänna att jag gillar verkligen sällskapet vi får en liten sväng 2ggr på natt här för jag blir så mycket piggare av att prata en stund med någon och röra på mig..
Visst nog traskar jag runt här lite när jag är själv oxå men det är ju inte på samma sätt..
Nu innan dom kom så visste jag inte hur jag skulle bära mig åt för att hålla ögonen öppa för jag var verkligen supertrött där en stund.. Sen gör det ju mycket oxå vem det är, för alla är inte lika pratglada..


Nåja nog om det, jag skrev ju tidigare att jag klickat hem nytt shampo och balsam och glömde ju fråga om någon har testat det och vad ni tycker om det isf?? :)
Sen får ni gärna komma med andra tips om hur man får finare och fylligare hår!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0