Mys mys mys




Nu har jag varit duktig och sökt ett jobb som jag verkligen verkligen vill ha!!
Det skulle passa mig som handen i handsken om jag får säga det själv!!
Så nu är det bara hålla tummarna, ni gör väl det åt mig oxå ;)
Ska även söka lite andra jobb oxå men det orkar jag inte göra idag!!



Gossen ligger och vilar och Jocke for just iväg på mission och när han är på g hem igen så ska jag boka någon film vi kan hyra så fixar han det :)
Jag har som kommit in i en sån där period när jag vill mysa och se massa filmer osv..
Imorron vill jag fara och se Snabba cash så jag hoppas Jocke vill komma med mig!
Vi har aldrig varit på bio tillsammmans då han tycker det är tråkigt att gå på bio när man lika gärna kan ladda ner filmen sen men vi gör ju inte sånt mer och så får man ju vänta så länge isf..
Har iaf fixat så mamma är med gossen under tiden isf :)

Tror nog jag ska gå och försöka röja undan allt som är i gästrummet som bara blivit liggande där i kartonger osv sen vi flyttade hit.. Det är såna saker som jag inte vet vad man ska göra av eller vart jag vill ha dom..
Så kanske vi kan hänga upp nå hyllor där imorron som vi kan sätta upp mappar på så vi får lite mer ordning i all bråte :)



Kommentarer
Sandra

Jag håller tummarna :)

2010-01-15 @ 17:24:34
URL: http://sanbjo.blogg.se/
leea

Vilka söta tofflor ! :)

2010-01-15 @ 21:19:45
URL: http://poottan.blogg.se/
Susanne

Håller tummarna. :)

2010-01-16 @ 11:22:55
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0