Matförgiftad






Efter en natt där jag knappt vågat sova för att jag varit rädd att jag inte skulle vakna om jag skulle
måsta spy så var jag rätt så trött på morron.. Vaknade vid 8 tiden men gick sen och la mig igen vid 11 och sov till efter 13 nån gång och efter det kände jag mig som en ny människa..Har mått mkt bättre idag och jag har även ätit lite grand så nu är magen inte helt tom (den kurrade värre där ett tag)
Har sovit i gästrummet då jag inte var säker på om det var magsjuka eller inte så Jocke skulle slippa bli dålig igen och så är det ju alldelens vid toan (vårat sovrum är i andra delen av huset)
Nåja jag klarade mig med att spy 2ggr men det är fan det vidrigaste som finns alltså!!
Jag har nu ikväll börjat bli lite hängig och har febervärk i kroppen så jag har tagit mig panodil och parkerat i sängen en stund innan jag ska bädda ner mig här..

Hur som haver så har även en kompis varit dålig och haft typ samma symtom som mig så vi har konstaterat att vi blivit marförgiftade då våra symtom stämmer in på det och så mår man ju som på ett annat sätt som det är magsjuka.. Vi åt ju hämtmat här om dagen och det måste vara från det..
Nog berättat om denna mysiga sjuka!!

Får hoppas jag kurerar mig under natten för imororn har vi massor att stå i inför gossens kalas på
söndag!!
Det ska städas, handlas, bakas, byta gradiner, fixa tårtor m.m
TÄNK ATT VI SKA HA 1ÅRS KALAS!!



En nyfödd liten gosse som ser utländsk ut :)




Kommentarer
Leea

Jajemen de är de som man hämtar ut från lindex, ska bli spännande och se vad mer som finns där i :)



Hujja, lät absolut inge vidare med magsjuka :( Hoppas att de har gett med sig nu iaf.

2010-01-08 @ 23:04:32
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0