Hur gör man?






Jag sitter och funderar på om man ska fara och sen matchen idag eller inte??
Jag vill ju såklart se den men det är ju ganska kallt ute så det känns inte som att jag vill dra med gossen i kylan så länge.. Han kan ju inte säga om han fryser och jag vet ju själv att det blir kallt om fejjan!!
Vi kanske far dit och ser andra halvlek så hinner vi inte bli så kalla..?
Gossen ska ju till farmor och farfar efter så vi måste iaf till byn..
Han och Jocke ska sova där inatt då det är lagfest ikväll och jag jobbar imorron så då är dom i byn ist..
Hoppas det är varmare imorron så dom kan vara ute och sparka och kanske åka lite skoter!!

Så vad ska man då hitta p´å ikväll när man blir själv??
Jag är sugen att hitta på någe skoj men inte allt för skoj då jag ska orka upp och jobba ett 11timmars pass imorron!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0