Hjälp!!



Såhär glad och söt var gossen på morron :)


Nu blev klockan mer än jag hade tänk så jag ska väl häva mig i säng men först ska jag ta mig en sup med hostmedicin då det irriterar så i halsen så jag får hosta hela tiden..

Jag skulle behöva hjälp med en sak och skulle bli jätte glad om någon kan hjälpa mig..
Det är nämligen så att i köksfönstret så har vi ju ingen fönsterbräda då det är ovanför bänken så det går ju inte att ha vanliga krukor eller lampor där men mina krukkillar passade jätte bra!!
Nu är det så att jag skulle vilja ha någon lampa på fot där men vart kan man hitta en snygg lampa med så liten fot??




Som ni ser så är det inte mer än några centimeter brett där..


Kommentarer
Tess

Men köp en snygg hänglampa istället! Då är den inte ivägen!

2010-01-12 @ 08:55:56
URL: http://tessanstromback.blogg.se/
Anonym

är ju superenkelt att sätta dit en fönsterbräda..finns billiga på rusta tror jag

2010-01-12 @ 10:19:08
Mattiastilda

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-02-10 @ 21:40:38
URL: http://mattiastilda.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0