Fy vilken kyla!!


Ikväll har vi haft besök av mamma och lovisa som kom med Ria á la malta och sen åkte jag med dom och hyrde en film när dom for hem..
Baksmällan blev det och fy vilken underhållande film!!
Den måste ses för er som inte sett den!!
Jockes föräldrar har oxå varit här ikväll och så har vi fått hängt upp lampan som vi köpte på Ikea igår och det blev stor skillnad när vi fick bort den fula papperslampan!!
Jag ska ta bort dom andra två oxå som vi har men måste bara hitta något att ersätta dom med!!

Termometern visar -25 och jag är glad att jag inte behöver vara ute i kylan!!

Trist bara att dom lovat ännu kallare nu för jag börjar vara less på att sitta inne men just nu så har man inte så mkt till val för jag har ingen lust att dra med Alwin ut i kylan i onödan!!
Han kan ju inte säga till om han fryser osv!!

Fortsätter det vara såhär kallt så blir bandyresan som är planerad för helgen inställd och jag måste
nästan erkänna att jag hoppas nästan den blir det för jag har hellre Jocke hemma och så kan vi ha Alwins kalas under helgen så slipper vi ha det under veckan, blir mkt enklare så!!
Nåja vi frå se hur det blir..

Nu ska jag häva mig i säng så man orkar göra något imorron!!

Natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0