Feber




Huvudvärken har hängt med mig sen i fredags och vill inte ge med sig!!
Det kan bli bättre för en stund då jag tar Panodil för att efter ett tag komma tillbaka igen!!
Jag har feber som gör att jag har febervärk i hela kroppen, snorar och hostar och är allämnt trött och slut!!
Jag verkligen hatar att vara sjuk så nu måste jag ta och bli frisk!!
Ikväll har gossens farmor och farfar varit här och lekt med gossen medans Jocke hade träning och jag har vilat, hade aldrig orkat underhålla honom då jag inte har någon ork så det är tur han har världens bästa farmor och farfar!!

Nu ska vi se Paradise hotel och sen blir det nog sängen om man kan sova då man vilat så sent ikväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0