Dålig kondis!!





Fy fan så dålig kondis jag har alltså!!
Jag har precis cyklat en halvmil och jag flåsar värre än en hund och mina ben känns som spagetti!!
Jag drog visserligen värsta spurten sista 1½kilometern men ändå!!
Nu blir det skärpning alltså!! Minst 2mil så jag cykla om dagen och gärna många fler!!
Hade jag tagit det lugnare så hade jag ju kunnat cykla mer men jag vågade inte vara där ute så länge eftersom gossen sover och jag har inte satt igång babyvakten i hans rum så ville jag inte gå in dit iafll han skulle vakna..

Jag vill ju helst ta in cykeln i själva huset så jag slipper vara ute i gillestugan men tillika så kanske det är lika bra att ha den där så jag jag koppla i steroen vi har därute och ha på musik om jag inte vill ha mp3n..
Jag får testa och se hur det går för jag kan ju inte gå ut dit när jag är själv med gossen..
Eller joo det kan jag men då måste vi först röja upp där så han inte går och plockar i allt :)

Jag tänkte att jag ska uppdatera varje vecka hur det gått med cyklingen och träningen om jag hinner mig till gymmet för då känns det som att jag har mer press på mig..
Men nu den här veckan tar jag det lite lugnt då min hals inte är riktigt ok än och så hade jag tänkt köra igång och äta bättre och nyttigare mat men just nu har vi inte så mycket att välja på här hemma så det blir efter handlingen nästa vecka :) Då vet ni!!




Kommentarer
Linus

Tack =) skönt att de e över =)

2010-01-26 @ 22:40:46
URL: http://mrpily.blogspot.com
Linus

Ja du de känns bra tror ja. blir väl annat när man väl kommer hem till verkligheten igen =) Vi mår bra lillen gör allt som man ska. Carro är lite sliten blir inte så mycke sömn. =)

2010-01-27 @ 00:24:22
URL: http://mrpily.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0