Dagens




Frukost: En apelsin och macka innan jag la mig i morse
Dagens Outfit: Har sovit halva dagen men sen har jag haft mjukiskläder
Humör: Lite trött men annars bra
Gjort: Lekt och gosat med gossen, klippt mig och solat
Planer: Det var att göra lasagne till middag men Jocke hade gjort köttfärspaj till lunch så det fick bli det till middag men jag gjorde mig mannagrynsgröt
Lunch: Läs ovan
Läser: Inget
Bästa: Att gossen varit så go och min Telia räkning som jag dessutom får tillbaka på
Middag: Mannagrynsgöt
Barn: Gossen
Väder: Kallt och lite snö
TV-program: Biggest loser
Tänkvärda: Hmm?
Kom-i-håg: ??



Kommentarer
Linus

Ja de var tungt för hon. =)

Vi vet inte ens själv vad vi har. Vi får nog åka till kalix och kolla ist. =) Vi har ett barn iaf de vet vi haha =)

2010-01-29 @ 06:44:47
URL: http://mrpily.blogspot.com
Emma

Vad skönt att det går bra för han :) Ojdå, vad jobbigt med feber och hosta. Hoppas han blir bra snart iaf :)

Alright, hur känns det att börja om och jobba då?

Om du vill ha volym i håret kan jag rekomendera Goldwells- Root lift. Funkar skit bra, och volym får man. Då ser det ut som man har mer hår :)

2010-01-29 @ 17:45:04
URL: http://emmanorstrom.blogg.se/
Linus

Känns bra att vara hemma. Men man har ju haft mycke hjälp av dom på BB när man varit där så de e ju lättare hemma. =)

2010-01-29 @ 21:43:33
URL: http://mrpily.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0