Bara 9 dagar kvar nu!!




För en vecka sen hade jag funderingar på att frysa mitt träningskort ett tag då jag inte hinner med så mkt träning nu under bandysäsongen men insåg att snart börjar Alwin på dagis och då kan jag passa på att fara och träna före eller efter ett jobbpass beroende hur man jobbar osv..
Vissa kanske tycker det är dumt att ha honom på dagis om jag inte jobbar men även om jag nu inte skulle ha ett jobb så kommer han att vara på dagis 15timmar i veckan för jag anser att det bara är bra för honom att få vara med andra barn både för utvecklingen och så är nog det roligare än att vara med mamma..

Nu är det bara 9 dagar kvar tills han fyller 1 år och jag börjar nästan få lite smått panik!!
Vart har det här året sprungit iväg??
Jag känner att jag inte alls har hängt med men samtidigt så har det varit det bästa året i mitt liv hittils!!
Det började den 12 Januari förra året och det har varit så underbart kul och se hur han har utvecklats!!

Tänk från att ha varit en lite hjälplös gosse så är han nu en stor gosse som tar sig fram på egen hand (läs går/springer), talar om när det är något han vill (med en del ord/ljud/pekningar), han har en jäkla humör och får han inte som han vill så kan han bli riktigt arg men det går fort över!!
Jag skulle kunna sitta och skriva en jätte lång lista men då skulle jag få sitta här hela natten..
Vem vet,det kanske kommer en då han blir 1 år ;)



Ni kommer väl och firar gossen med oss?? :)


Kommentarer
Victoria

2010-01-04 @ 00:38:18
URL: http://victoriaekholm.blogg.se/
Sarah

Tycker den funkar bra, man slipper som va hungrig, sen om man typ äter en liten choklad bit en dag eller äter pasta så är de liksom inte världens undergång. Sen så slipper man tänkte på att man måste hinna ut å gå. Ja tar som promenaden, då ja orkar å känner för de :D

2010-01-04 @ 10:07:53
URL: http://bapumba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0