Bajs i badkaret




Idag har jag ingen feber, än så länge iaf hoppas det håller i sig!!
Är rätt snorig men hostar inte lika mkt och har inte lika ont i huvudet heller så jag hoppas jag är på bättringsvägen!!
Har ju inte tid vara sjuk nu när vi ska börja på dagis till veckan :)


Flört ;)

På morron när Alwin vaknade vid 8 var jag dötrött så Jocke gick och hämtade honom till våran säng där vi mös en stund innan Alwin klev ner och började jyra på..
Sen har jag legat i sängen till 9 innan jag orkade ta mig upp då var det bara byta bajsblöja på gossen och häva honom i badet.. Men innan badet fick han prova pottan, dock kom det ingenting i den så vi hoppas på bättre lycka nästa gång :)
Sen när han håller på och badar så ser jag hur han sitter på huk och knöser och då sitter ungen och skiter i badkaret!! Snabbt på pottan men han var redan klar så där fick han sitta med handuken runt sig medans jag rengjorde badkaret så vi kunde tvätta av honom sen..
Jag har faktiskt väntat på att detta skulle hända så jag blev inte direkt förvånad..

Nåja, nu ska jag lägga mig på soffan och se på Tubbies med gossen :)


Kommentarer
Sarah

Mjoo, men ja tror de är nu, när ja inte ha ätit kolhydrater å så ha ja no ätit för lite fett. Så de har väl blivi lite mer som gi för mej. Måste köpa hem majonäs å sånt :D

Jooh, på Nellies avdelning är de då ok, ja ska lämna hon där i morron första gången. Så hon ska få ute å leka me dom där.

2010-01-13 @ 11:24:14
URL: http://bapumba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0