9 Januari 2010





Idag har jag stigit upp med gossen fast mitt huvud höll på att sprängas!!
Jocke måste ju oxå få sova nån gång :)
Alwin sitter nu framför tvn i sin sackosäck och ser på Teletubbies med sina lejontofflor på fötterna så ni kan ju gissa om han är nå söt där han sitter ;) Mitt lill troll!!

Både tvättmaskinen och diskmaskinen går för fullt och jag gissar på att jag kommer hålla på och tvätta hela dagen då jag legat på latsidan med det ett tag och tvättkorgarna är fulla..
När Jocke vaknar ska vi bege oss ut i kylan för att handla allt till imorron!!



Kommentarer
Josse

Grattis till Alwin på 1-års dagen! Hipp hipp hurra! Puss från Frida med familj! :)

2010-01-10 @ 19:43:06
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0