2 Januari 2010





Jag och gossen har stigit upp klockan 8 och pappa J ligger ännu och sussar :)
Gossen ser Teletubbies och jag sitter här och funderar på om jag ska  orka vänta med att äta frukost till Jocke vaknar eller om jag ska göra det nu för jag känner mig ganska hungrig..
Idag hade jag velat fara till Haparanda och handla lite förvaringsbackar till gossens rum så inte alla småsaker måste ligga kring golvet men Jocke hade andra planer, här ska nämliger isoleras i garaget, hängas upp saker, koppla i hemmabiosystemet m.m
Jag tror bestämt jag ska sätta igång med att riva i lilltoan så det oxå blir gjort nån gång..
Dessutom ska vi på middag hos hans farmor senare så vi får väl åka till Happis imorron ist..

Jag tror jag ska gå och koka några ägg så får vi se om Jocke har vaknat sen :)



En glad gosse på julaftonsmorron :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0