19Januari 2010





Jag och gossen har haft det riktigt mys nu på morron :)
Ska fixa frulle och sen slänga mig i duschen..
Mamma kommer hit när hon slutar ett och då ska jag snabbt iväg på uppdrag innan vi ska till dagis ;p
Skulle behöva ta mig ut på prommis idag och ta mig en cykeltur senare ikväll för nu känns det som att jag är helt frisk igen, bara inte hostan kommer tillbaka!!
Måste iaf hämta ut min hostmedicin så jag har ifall det skulle behövas för igår kväll tog jag sista supen..

Tänkte boka in mig på pump imorron men självklart fanns det inga platser kvar!! Typiskt!!
Får hålla utkik ifall någon avbokar så jag kan boka in mig ;)
Tror iaf jag ska boka in mig på pump nästa onsdag så man vet att man har en plats om jag nu orkar när jag ska jobba natt..

Nen u är det bara pallra sig till spisen och fixa gröt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0