Yeeyh






Nu är det inte länge kvar tills jag får fara hem till sängen!!
När jag vaknar ska jag såklart hämta gossen på dagis och sen kanske vi far till Ida om det inte är så kallt..
Behöver oxå städa hemma för vi har stora dammråttor som far omkring på golven.. Det behös även städas och plockas överallt så det inte är så stökigt imorron när Elin ska komma till oss och hälsa på :)
Ska bli himla kul för det var så länge sen vi sågs och umgicks bara hon och jag :)

Nåja nu ska jag fixa allt klart här så jag har gjort allt innan jag ska fara hem :)

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Emma

Jo precis, han är från Piteå :)

Jag jobbar på, men jag på intervju imorgon för ett nytt jobb. Så jag får hoppas på det bästa! :)

2010-02-17 @ 23:25:13
URL: http://emmanorstrom.blogg.se/
Teolily

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2012-01-10 @ 09:36:00
URL: http://teolily.blogsmile.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0