Så ensam!!




Har nyss kommit hem från jobbet och ikväll är jag alldelens ensam hemma då Jocke åkte iväg på bandyresa igår och gossen ska sova hos farmor och farfar inatt eftrsom att jag jobbar 8.30-21.15 imorron..
Känns ganska tyst och ensamt så det är tur jag inte ska vara vaken så himla länge till!!
Trist bara att man inte sover så jätte bra då man sover själv..

Mitt illamående har jag sluppit idag då jag tog tag i saken på riktigt igår och klädde av mig och la mig på spikmattan och hade vetekudden i nacken innan jag skulle sova igår kväll och det verkar ha hjälpt då jag inte mått illa alls sen dess.. Sov som ett barn inatt då jag slapp illamående och andra kramper så innan jag ska sova ikväll så blir det samma sak igen.. Till veckan ska jag iaf till luleå till Bengtsson på behandling så då ska jag förhoppningsvis slippa må såhär!!

Nu ska jag göra någon nytta innan jag ska häva mig i säng!!

Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0