Ont i bihålorna




Eftersom att jag kanppt gör annat än jobbar i helgen så hänger jag inte här så mkt..
Idag har jag fått dras med en hemsk huvudvärk som jag sedan fick veta att det inte är huvudvärk utan att  det sitter i bihålorna så jag fick nå dunder tabletter som ska göra så att bihålorna öppnar sig typ så det inte blir ett sånt tryck och slutar göra ont..
Dom första timmarna var jobbiga och jag trodde inte tabletten funkat men sen var det helt plötsigt borta och jag hade inte ont nå mer..
Fick med mig 3st hem oxå men på måndag är det jag som ringer läkaren och ber om att få såna utskrivna för nu är jag less den här huvudvärken som gör att jag inte orkar göra ett skit!!

Är svinig jävla trött och funderar hur jag ska orka med morrondagen.. Som tur är så jobbar jag med Erika ohc det gör ju väldigt mkt vem man jobbar med :)
Ska nog häva mig i säng nu och jag hoppas jag får sova ordentligt inatt!!

Godnatt!!


Kommentarer
Anonym

Hej Emma! förra vintern hade jag i bihålorna, kändes som att hela ansiktet skulle sprängas i tusen bitar. Hel.ete så ont. Hoppas det blir bättre kram. (vi spolade näsan hemma (lite hemmabygge om man säger så, men det var skönt ;)

2010-02-07 @ 08:52:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0