Nattjobb igen




Jag åkte på att jobba inatt igen då hon som skulle ha jobbat gått och blivit sjuk så då får jag vara ledig imorron kväll och det är ju super för då hinner jag vara med mina killar :) Jocke åker ju iväg på bandyresa i helgen och Alwin kommer att sova hos farmor och farfar lördag-söndag då jag ska jobba..
Försökte sova några timmar tidigare så jag skulle orka med natten men det gick inte så bra då jag frös och mådde illa så jag kunde inte rikitgt slappna av då jag kände mig så stressad att somna..
Har nu gått med illamående till och från i några dagar som inte riktigt vill ge med sig så imorron ska jag ringa sjukan så jag får kolla upp det hela.. Tror det kan ha med ryggen och nacken och göra för jag har ju ganska ont där men är alldelens för fattig för att fara på nå massage..


Idag har iaf jag och ALwin haft besök av Elin och det var riktigt kul då det var så himla länge sen vi umgicks!!
Vi har surrat hur mkt som helst och så har vi varit en sväng på "stan" innan hon åkte hem igen...
Måste ta mig i kragen och hälsa på henne nästa gång jag är till stan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0