lööördagen





Igår började dagen med dop för sötaste Lily :)
Det var mkt fint och Lily var lika bedårande som vanligt!!
Fikat var gott och jag hoppas även Lily blev nöjd över sina presenter men det tror jag nog ;)
Av mig Jocke & Alwin, Ida & Henrik, Millan & Tony fick hon en presonlig sagobok och träbokstäver som hon kan ha i sitt blivande rum sen :)

Efter dopet åkte jag och Alwin snabbt hem för atty hämta våra väskor (Jocke spelade match som förövrigt gick åt helvete), Alwin skulle till farmor och farfar och jag skulle till Luleå med syster, Emelie och Agneta för att bli fotade av The Studio.. Vi kom dit just före fem och var färdiga just efter elva så man var gode less men det var som ändå kul iaf :)
Vi blev sminkade och fotade (håret fick man fixa själv) och sen fick man köpa bilder om man ville..
Jag blev inte så jätte nöjd över bilderna men köpte 4st som jag var nöjda med :)

Förövrigt så kan jag berätta att bandyn nu är över för denna gång och ingen är nog mer nöjd än jag och gossen!! :)
Har bokat upp mig på lite pass i veckan men har även tänk försöka mig på något gympass oxå så jag hoppas jag fixar det och framförallt att min kropp klarar av det!!

Här får ni ett smakprov på en av bilderna :)



Kommentarer
M

Så jävla snygg du var i rött hår!

Kör på det hädanefter det var riktigt snyggt på dig!

2010-03-02 @ 14:21:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0