Less!!





Jag börjar bli ganska less på att sitta inne nu.. Visserligen är det lite varmare nu när solen ligger på så vi kanske klär på oss och går ut en stund innan vi ska iväg på möte..
Man märker att Alwin har hur mkt energi som helst så det vore nog bra för honom att komma sig ut en sväng..
Sen får vagnen följa med under mötet ifall han blir trött så han inte stör ;)

Jag börjar känns mig ganska less på allting!!
Jag är less på att göra allting som har med hemmet att göra själv
Jag är less på att det inte händer ett skit i toan som vi rivit för länge sen
Jag är less på att hyllan i duschen aldrig kommer upp
Jag är less på att inte veta hur det blir med jobb
Jag är less på att inte kunna träna
Jag är less på att jag har så jävla dålig självdiciplin
Jag är less på att bara sitta hemma och inte ha något liv utanför detta!!
Listan skulle kunnas gör hur lång som helst men jag slutar nog där!!

Mest av allt är jag less alla dessa träningar osv som gör att jag måste sitta hemma varje kväll och
inte hinner träna eller fara och umgås med kompisar eller bara komma ifrån!!
Missförstå mig rätt nu, jag tycker det är jätte kul och bra att Jocke har bandyn och missunnar honom inte alls det!! Jag tycker absolut inte att han ska sluta eller så heller om nu någon får för sig det!!

MEN det känns inte alls kul att måsta sitta hemma i stort sett varje kväll för att J är på träning och Alwin sover..
Det är ju lite svårt att ta sig ut då Alwin sover och gymet är inte alls att tänka på för jag kan ju inte ta med honom dit.. Visst vi har folk som ställer upp och är barnvakt men jag tycker vi har barnvakt nog ofta som det är, då jag jobbar och J har träning osv.. Det är alltid jag som får offra mig och skita i att göra saker som jag vill och framför allt behöver!! Jag tycker inte heller att själva grejen att vara med Alwin är jobbig eller trist utan jag älsar och njutar av varje sekund med honom men jag måste oxå kunns göra saker lika mkt som gör att jag mår bra.. 
Som en vän sa åt mig igår så måste man försöka dela upp saker och ting så att båda två blir nöjda..
Det måste ju liksom finnas jämdställdhet i förhållandet!!


Kommentarer
Zara

Ska baka frukost frallor, Du kan få recept om du vill=)



Åhh känner igen mig så, Att bara sita hemma blir man ju tokig på och att vädret är SÄMST gör ju inte saken bättre. Dock så får jag lite tid av Krille att fara på gymmet men på kvällen är man så trött själv att det inte är alltid man har ork att göra allt som man hade velat. Hoppas allt ordnar sig!!

2010-02-24 @ 13:10:31
URL: http://millybus.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0