Illamående från helvetet!!




Illamåendet kommer och går och jag måste erkänna att jag tycker ganska synd om mig själv!!
Och nej, jag är INTE gravid!!
Har med mig spikmattan som jag tänkte lägga mig på sen en stund så kanske det släpper lite spänningar i ryggen om jag har tur, så tänkte jag värma vetekudden och lägga på axlarna så det släpper lite där oxå..
Jag måste verkligen bli kvitt detta nu för jag kommer aldrig palla att jobba helgen annars!!
Panodil verkar ju inte hjälpa så jag kan inte ha det som back up..

Förresten så tycker jag jätte synd om gossen som måste börja dagis före fan imorron!!
Jocke börjar halv 7 så han måst lämna Alwin innan det :( Stackars gossen som inte får sova!!



Kommentarer
terror

jag saknar er!

2010-02-19 @ 23:16:24
URL: http://thereseomnell.blogg.se/
Amundeira

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-12-08 @ 08:33:46
URL: http://amundeira.blogpaint.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0