Hängig och jävlig





Jag känner mig ännu hängig och inte alls i form så jag tror jag sjukanmäler mig för ikväll men imorron ska jag banne mig vara piggare så jag ska allt kurera mig under dagen så ska Jocke få pyssla om mig sen när han kommer hem från jobbet.. Känns trist att man ska börja med att vara sjuk när man börjar jobba..
Nå det är bara gilla läget, det lär ju inte vara första gången vi blir hemma sjuka för på dagis finns ju alla möjliga baciller!!

Nu ska jag sätta mig i soffan med gossen och se på Teletubbies :)


Kommentarer
Linus

kan ha varit carro som åt nå dåligt =) för idag har de varit bra. inte ett ljud har han sagt =) skönt de. men vi ska köpa såna så man är redo tills nästa gång. Krya nu på dig!

2010-02-01 @ 19:42:35
URL: http://mrpily.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0