Gomorron




Tjugo i åtta på morron ringde dom från Jockes jobb och ville att han skulle börja tidigare så han fick fara iväg på en gång.. Alwin sov med oss sen typ halv sex för han vaknade och var jätte ledsen, tror han hade drömt något, han låg tvärs över sängen och blev jätte ledsen när pappa for så han steg upp och stod och tittade i dörren efter honom :)
Pappa är nog hans idol för han går alltid runt här och ropar på pappa :) Gullunge!!

Jag gick i duschen och efter en stund kom gossen oxå och ställde sig under vattnet så tvättade av honom oxå så han är ren och fin imorron när vi ska på dagis :)
Han blir ofta lite rädd när man tar in honom i duschen och spolar vatten så jag har börjar göra så att han får vara där i tvättstugan och om han vill så får han komma in i duschen vilket han oftast gör :)

Nu har vi ätit gröt och Alwin sitter i sin fåtölj och ser på tv och jag ska fortsätta skriva våran handlingslista som jag började med igår för om nu inte Jocke behöver jobba imorron så tänkte vi åka till Hpda och handla på Maxi samt lite annat :)



Kommentarer
Emma

Hehe :)

Jag bor fortfarande i Skell. Men kommer inom en snar framtid att flytta till Piteå. Vi har troligen hittat ett intressant hus :)

2010-02-03 @ 22:12:29
URL: http://emmanorstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0