FREDAG




Äntligen är veckan slut och jag ska har fått helg!!
Är ledig till på måndag kl22 då jag går på första natten av två så i helgen ska jag bara ta det lugnt och njuta av ledigheten!! Det är fan tungt att jobba som jag gjort sista veckan när man inte är van ;)

Vi har båda jobbat långa hela dagen idag så farfar har hämtat gossen på dagis vid halv två så han slapp vara så länge.. Tror det är första gången dom är själv så länge men det hade gått bra och gossen hade fått duscha då han hade bajsat för farfar inte är sån som gillar att torka bajs :) Haha!!
Sen när jag skulle byta blöja så var blöjan bak och fram och då fick jag skratta kan jag lova!!
Det märktes verkligen att det inte är något han brukar göra för annars brukar ju farmor ta hand om sånt :)

Imorron är det bandy så jag hoppas att det blir varmare som dom lovat så man slipper frysa arslet av sig!!
Så hoppas vi på vinst för nu har det inte gått så bra sista gångerna.. På söndag är det planerat in snöskottning av taket så vi inte behöver oroa oss för att det ska rasa in!! Sådär lagomt trevligt på hjärtedagen!!
På tal om det så har gossen gjort ett jätte fint hjärta med sina handavtryck på dagis idag så det måste vi ju hänga upp :) Gullungen!!

Nu ska jag gå och hänga tvätten som just blev klar :)


Kommentarer
Tess

Visst är d kul då dom kommer hem med såna saker dom gjort;-)!

2010-02-13 @ 10:31:55
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0