Det tar ont




Har nyss varit och lämnat gossen på dagis, han ska vara där 2timmar själv idag och var samma igår..
Men han blir så himla ledsen när man lämnar honom så det gör så ont i mammahjärtat!!
Jag vet ju att det går över efter en stund och att han leker och har kul men han tycker säkert jag är jättedum som far och lämnar honom där!!
Han är ju väldigt mammig och pappig av sig och blir ibland ledsen när man far hemifrån oxå så det är ju inget nytt men det känns iaf trist!! Men han vänjer sig nog snart när han lär sig att vi faktiskt kommer och hämtar honom sen..
Igår när vi kom och hämtade honom så började han gråta för då kom han säkert på att han faktiskt hade varit där utan oss :) Sötungen!!

Nu ska jag äta frulle, omelett ohc grönsaker blir det idag :)
När jag hämtat gossen på dagis så får han sova och sen när Jocke slutat jobba klockan två så åker vi mot Hpda :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0