Det suger i shoppingtarmen!!




Jag är så fruktansvärt shoppingsugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!
Att jag däremot inte äger ett öre gör ju inte direkt saken bättre!!
Så om någon känner för att vara generös så får ni gärna skänka en slant ;)

Det finns hur mycket som helst som jag både vill och behöver handla till hemmet..
Skulle jag ha obegränsat med pengar skulle det ju inte vara någon sak men nu är ju tyvärr inte så..
Det gör ju inte heller saken bättre att jag sitter och tittar på olika intredningssidor osv men jag kan verkligen inte hålla mig.. Tur jag iaf kan hålla mig från att beställa massa saker..

Ikväll innan jag for så sa jag åt Jocke hur jag tänkt att vi skulle ha på våran malmbyrå men då sa han är det är ju redan saker där på men jag tyckte att det ser ju som konstigt ut så vi måste ha nå annat ;)
Vi behöver även köpa fönsterlampor till vardagsrummet och matrummet men jag vet inte riktigt vad jag vill ha för några så jag kanske får lov att höra med Jocke vad han tycker, inte för att jag tror jag blir nå vetigare av det ;)
Listan skulle kunnas göra hur lång som helst på allt vi behöver men det är bara ta eftersom..
Man vill ju helst fixa som man vill ha överallt på en gång men man får nog begränsa sig till ett rum i taget så vi fortsätter nog med gossens rum tills man är nöjd där :) Han måste ju ha det bästa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0