Bokrea





Idag råkade jag sova lite längre än jag brukar göra så jag fick snabbt klä mig och åka till dagis för att hämta gossen.. Vi svängde förbi J´s mormor och morfar en sväng för att höra om hjälp med att sy gardiner och sedan drog vi ner på Coop med Vickan och Ida och kollade bokrean..
Det fanns faktiskt ganska många böcker jag hade velat köpa men då man inte är rik så får man begänsa sig så det blev en bok åt gossen och lite mat :)
J´s mormor kom oxå dit när vi var där så gossen fick en tjock bok av henne som det var 365 sagor i så då har vi att läsa ett tag fram över..
Sen for vi vidare till Ica för att handla lite mer mat innan vi åkte och hämtade pappa Jocke på jobbet..

Till middag åt vi kycklingsallad och sen kom farmor och farfar för att vara med gossen så jag fick vila då J skulle på träning.. Hade varit mkt enklare om jag kunnat sova längre än 12-13 tiden efter nattpasset så hade jag inte behövt sova innan jag ska ut igen.. Men men det är inget jag kan göra något åt..
Jobbar ju sista natten för denna gång nu så imorron behöver jag inte vila ¨på eftermiddagen men jag är ganska säker på att jag kommer somna tidigt iaf det har som blivit en vana nu..
Jag orkar verkligen inte upp på morronen annars plus att jag är jätte trött om kvällarna!!

Imorron var det ju tänkt att jag skulle åka till Luleå för behandling men Bengtsson har blivit sjuk så jag får snällt vänta tills han blivit frisk.. Tur jag har vetekudden och spikmattan så kanske jag klarar mig från illamående tills han har tid med mig..

På lördag är det derby men jag och gossen kan inte fara och titta då vi ska på Lilys dop..
Det kommer säkert vara kallt då oxå så då känns det bara onödigt att stå med Alwin där i 2timmar..
Efter dopet åker jag till Luleå för att fotas med syster och några andra tjejer :)




Kommentarer
Linda

Okej, ska nog inhandla då ;)

2010-02-26 @ 14:33:24
URL: http://lindabergqvist.blogg.se/
Tess

Jag bara kör... Till 60 ska jag gå ner i alla fall! Hon är ju tjock;-)

2010-02-27 @ 10:01:54
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0