2010




1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
De tror jag inte?

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade nog inga??

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Javisst :)

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej

5. Vilka länder besökte du?
Finland

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer ork, tid och motivation till träning och mer tid för Alwin och nära och kära!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

12 Januari, Alwins 1årsdag

8. Vad var din största framgång 2010?
Jag vet inte?? Att jag fått mig en tillsvidare tjänst kanske

9. Största misstaget?
Hmm?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Rätt så frisk

11. Bästa köpet?

Jag tycker man köper en massa saker hela tiden till huset osv så jag vet faktiskt inte?? Soffan kanske :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Saker till hemmet och Alwin

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Det finns massor

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Det är nog en hel del men Jay Smith - Like a prayer

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag tycker jag oftast är glad :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat mer tid med Alwin och nära och kära

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat!

18. Hur tillbringar du julen?
Julafton spenderades på jobbet till 16.30 sen hemma hos oss

19. Blev du kär i år?
Nej, det kan ju bli svårt bli något man redan är ;)

20. Favoritprogram på TV?
Desperata hemmafruarna och Cougar town

21. Bästa boken du läste i år?
Måste nog vara den jag läser nu, Mitt nya jag

22. Största musikaliska upptäckten?
Jay Smith!!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Pengar till en ny mobil och mina fina fönsterlampor :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Den spenderade jag på jobbet och sen bjöd jag på fika hemma

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det väl alltid :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Blandat

29. Vad fick dig att må bra?
Alwin avsolut!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Öhh??

31. Vem saknade du?
Mormor, har tänkt och drömt massor om henne!

32. De bästa nya människorna du träffade?

Vet inte?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0