Snöö!!!






Nu har jag påbörjat min andra natt så nu hoppas vi det går lika smärtfritt som förra :)
Jag tycker ju det är skönt att jobba natt och brukar tycka att timmarna springer iväg men ibland kan det vara lite långdraget om man har lite att göra och blir trött..
Jobbar 3 nätter nu sen är jag ledig måndag-tisdag för att sen jobba natt igen onsdag-torsdag och sen vara ledig hela nästa helg, det gillas!!
Eftersom jag inte är någon morronmänniska passar det mig perfa så blir det mindra dag och även kvällspass :)

Sov nästan till 15 idag innan jag vaknade av att jag höll på att pissa ner mig så sen var det ingen idé att försöka sova nå mer då jag kände mig utvilad.. Duschade och skulle sen åka till byn där gossen var men när jag tittade ut genom dörren möttes jag av en hel massa snö!!
Hade jag vetat att det snöat så mkt hade jag skottat före duschen!!
Nåja jag slapp ju bli svettig och äcklig då jag bara tog det värsta för att ta mig ut ur garaget..
Men plogat var det inte på många ställen så man fick ta det ganska piano, tur man har sorkdrift på bilen så man skottar sig fram ;)

Imorron ska vi däremot ringa på nå bilar och kolla om de är nå att ha för nu är vi i behov av en till då Jocke ska börja jobba i byn efter årsskiftet så då blir det bakhjulsdrivet så vi kan leka i snön ;) Hhi





Kommentarer
Susanne

Låter super gott. Ska kolla om det finns i luleå,annars har jag ju inte så långt till Boden. :) Tack för tipset.. :)

2010-12-05 @ 10:18:40
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0