Snart går vi in på 2011




En timme återstår av detta året, 2010..
Jag sitter på jobbet och här kommer jag spendera mina nätter dom närmasta dagarna..

Detta året har varit ett bra år och jag hoppas 2011 kommer bli minst lika bra!!
Jag ser fram emot att få se Alwin utvecklas för varje dag som går och just nu så känns det som att det inte finns något slut på saker han lär sig!!
Det kommer nya ord varje dag, han pratar i meningar och är väldigt bra på att göra sig förstådd, inte bara för oss utan även för många andra.. Annars brukar man ju tycka det kan vara svårt att förstå om man inte vet vad alla dom "egna" orden betyder men han kör inte med så mkt sånt..
Många undrar hur gammal han är och tycker han är så himla duktig för sin ålder, lilla hjärtat <3

Jag orkar inte dra ihop någon sumering nu men det kanske kommer senare om jag har lite att göra om nätterna och så kanske jag bjussar på lite bilder ;)

Gott Nytt År på er alla!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0