Sikken osis





Ikväll när jag kom till jobbet fick jag inte upp dörren hur mkt jag än drog och försökte!!
En jäkla tur att min moster bor i lägenheten ovanför så jag kunde plinga på hos dom så hennes man fick hjälpa mig..
Det brukar oftast vara typ en isrand runt dörren men nu när det blivit varmt har det tinat så dörren hade säkert svällt..

Idag lyckades jag sova till 16 då Jocke ringde och jag vaknade, hade visst glömt stänga av ljud och vibrator men jag brukar ju aldrig sova så länge så han trodde jag var vaken, undra hur länge jag sovit om han inte ringt??.. Skönt som tusan var det iaf!!
Sen kom grabbarna till mamma och vi fikade och jyrade på ett tag innan vi åkte hem.. Kände mig så mossig så jag la mig på soffan och där har jag legat tills jag skulle iväg..
Nu jobbar jag sista natten så imorron ska jag inte sova så länge så jag kan sova på natten men bara två nätter för sen ska jag jobba igen..

Gud vad trist det känns då jag aldrig har några bilder att visa men kamerasladden är spårlöst försvunnen!! :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0