Mossigare än mossigast





Idag blåste jag på och sov till 16.30 vilket är rekord för mig som tidigare bara sov till 13-14 tiden när jag jobbade natt :) Är ju så mkt bättre nu då man gör bort alla nätter på en gång ist för att jobba nån natt här och nån natt där för man kommer så mkt bättre in i det med sömnen och så är man inte lika trött om nätterna..
Däremot har jag en himla huvudvärk och jag tror det är för att jag sover så himla hårt och drömmer massa konstigt när jag sover på dagarna!! Jag sover så hårt så jag skulle nog inte vakna om huset rasade!!

Imorron blir det inte många timmars sömn på dagen då jag sen ska kunna sova till natten så vi får se hur trött man är efter det :) Måste ju orka se Idol iaf det är de viktigaste!!
Jocke jobbar i helgen och jag ska dra med mig mamma och åka mot Haparanda/Torneå för att hitta nå kläder till jul och kanske dom sista julklapparna så man har det bortgjort sen får vi se vad vi sysselsätter oss med jag och gossen :)

Nu ska jag lägga mig på soffan tills jag ska iväg och jobba :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0