Julstress??




Hemma på lunch och har tryckt i mig några skivor julskinka och en hemmagjord smoothie så nu är man mätt!!
Var så hungrig och jag orkade inte ställa mig och göra någe mat så det fick bli något så gott och enkelt ;)
Jobbar till 21 och då ska jag hem och bara vara innan sängdags för att sen orka upp till jobbet imorron men som tur är så går jag bara til 17 då, de e najs!!

6 dagar kvar till julafton och jag känner mig så stressad för allt som ska göras så jag får ingenting gjort!!
Jag har skrivit in i min kalender vad jag ska göra varje dag så jag inte glömmer något för nu är varje dag fram till tomten kommer fullspäckad!! Så om någon känner sig givmild och vill ha något att göra så är ni mer än välkommen hit och hjälpa till!! ;)



Kommentarer
Libanalice

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-04-14 @ 11:26:27
URL: http://libanalice.blogstie.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0