Julafton över för denna gång :)




Julafton är över för det här året och dagen gick i en rasande fart!!
Jag hade ställt in mig på att dagen skulle kännas seg och lång då jag skulle jobba men det gick så fort så var jag hemma igen :)
Alla hade kommit hit när jag kom hem, dom hade dukat och fixat med massa annat så det som var kvar när jag kom var att steka och värma den varma maten och duka fram all annat mat..
Vi hade "knytkalas" så det inte skulle bli så mkt för oss då vi var 13 stycken och det funkade hur bra som helst!!
Jättegod mat och alla åt tills vi inte fick plats med nå mer ;)



Glömde fota bordet med all mat!!

Då vi plockat undan all mat och slagit igång diskmaskinen så satte vi oss och väntade på tomten som kom och knackade bakom fönstret :)







Även "farbror" Danne och hans tjej Sandra kom till julklappsutdelningen :)




Såhär mkt paket var det :)



Alwin var så duktig och hjälpte tomten att dela ut klapparna :)
Inte det minsta rädd var han :)




Här sitter han i tomtens knä och håller i paketet som tomten fick med tuttarna i :)




Självklart fick Alwin massor med julklappar som vi hade förstått ;)


Han fick ännu mer paket än såhär som inte rymdes på bordet men dom har jag inte fotat :)


Nu ska vi göra oss färdiga och sen vid ett ska vi hämta upp Jocke från träningen och åka till Smedsbyn för lite julfirande med dom :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0