Filfrulle innan sängdags :)





Har precis tryckt i mig lite fil så slipper jag äta när jag kommer hem, bara göra mig klar och krypa ner i sängen..
Brukar ha med mig lite fil eller yogurt och äta under natten om jag blir hungrig men inatt har jag inte varit de så då fick det bli min frukost ist :)
Men först ska grabbarna skjutsas till jobb och dagge :)
Få se hur trött man är sen om man orkar med något eller om man kommer gå runt som en zombie..?
Skulle iaf vara skönt att få något gjort, gärna hemma men helst på gymet så vi får väl se vad man pallar..

Måste komma ihåg att ta fram köttfärs för jag tänkte göra tacogratäng sen som jag varit sugen på några dagar nu så antar att jag måste och handla lite till de oxå sen :)
Jocke brukar säga att vi aldrig äter tacos hemma vilket iofs stämmer men jag tycker det är jobbigt hacka allt och sen blir det massor över som ska plastas in och tryckas i ni kylen så är det svårt at med sig om man ska ha matlåda eller så, så nu blir det tacogratäng ist :)




Bilden är googlad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0