Kanske skulle ta tag i packningen :)





Jag måste erkänna att jag känner mig rätt så trött efter att ha vaknat klockan 6 och sen varit igång hela dagen!!
Efter att Alwin hade vilat så åkte vi med mamma ner på stan så jag fick lämna in min lönespec och handla såna där små reseflaskor på apoteket som jag kan sätta shampo och balsam i att ta med mig..
Mina flaskor är 750ml stora så dom tänker jag inte börja kånka med mig och att använda något annat finns inte då det jag har är så bra för mitt hår!!
Får så tovigt och äckligt hår annars!!

Sen hem och fixa middagen som blev lasagne och god blev den :)
Testade keldas ostsås ist för att göra egen och enkelt var det men jag tycker nog bättre om egen :)
Nu är gossen i säng och jag hade tänkt packa men orken är inte riktigt med mig men det är ju inte hela världen om jag inte gör det ikväll, jag har ju hela dagen på mig imorron och så har jag skrivit en packningslista så jag inte glömmer nåt ;)



Kommentarer
Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Kommer en recension om det imorgon hade jag tänkt, många som har frågat :P haha..



Aaah..då förstår jag :) hehe..jag tkr att jag är det men det är bara postivit med det :D

2010-08-31 @ 21:06:34
URL: http://mammah.webblogg.se/
Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Vad menar du att det verkar olika med igångsättningen ?^^, -jag är trög :P haha..<

2010-08-31 @ 21:08:10
URL: http://mammah.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0