Sommaren 2010

Har du druckit tills du spytt? Nej
Sårat någon? Nepp
Förlorat en vän? Nej
Träffat nya människor? Ja
Kysst en främling? nej
Tagit droger? nej
Haft en sommarflört? Ne, jag har ju min flört sen snart tre år juh ;)
Gråtit? Inte vad jag kan minnas
Skrattat tills du kissat på dig? Inte de heller
Tältat? nej
Varit vaken en hel natt? ja då jag jobbat natt annars nej
Solat? Nja nån enstaka gång men det räknas nog inte
Badat? Bara benen i poolen
Haft ett förhållande? Har ju :)
Gjort dig riktigt illa? Ne
Gjort några nya percingar/taturinger? Ne men vill göra nån till tatuering
Läst en bok? ja
Skickat fel sms med flit? nej
Suttit vid datan en hel natt? Ja då jag jobbat
Näckat? Vad?
Solat naken? Ne
Fått utegångsförbud? Det är jag på tok för gammal för
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej
Varit i slagsmål? nej                      
Pussat någon utav samma kön? Ja
Sjungit högt på ett berg? nej
Kysst någon i regnet? nej
Kysst någon i skogen? nee
Kysst någon du inte borde? nej
Tappat rösten? nej
Varit på festival? Om Lule kalaset räknas annar nej
Gått upp i vikt? Ja
Gått ner i vikt? Ja
Bränt dig? Det har varit för lite sol för det                
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? Nej
Varit utomlands? Nej men det skulle inte sitta fel
Gjort ett bra köp? ja                   
Tagit upp kontakten med en gammal vän? nej
Haft skadeglädje? säkert nån gång?
Sovit under bar himmel? nej
Vad kommer du sakna mest? Att det aldrig blev någon riktig sommar
Har du svarat ärligt på alla frågor? Ja


Kommentarer
Hanna

Det är bara bra :) Med er då? Vi måste hitta på något :)

2010-08-22 @ 09:37:29
URL: http://wildbee.blogg.se/
Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Ah får jag fråga vilken storlek han har ? :)

2010-08-22 @ 10:52:31
URL: http://mammah.webblogg.se/
Hanna

Va roligt att höra! :) Jaa visst är vi. Vi får ta mig tusan skärpa oss!! :)

2010-08-22 @ 12:46:02
URL: http://wildbee.blogg.se/
Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Aaah okej ^^, ja en del kläder som man tror är försmå funkar ju fortfarande på Kevin fast han har storlek 86/92, vi köper lite större kläder till honom eftersom ja han växer ju som ogräs så ^^, i sommar har han hunnit vuxit ur storlek 80 o.O

2010-08-22 @ 13:17:17
URL: http://mammah.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0