Shoho





Som vanligt blir det inte så mkt uppdatering när man jobbar helg så jag fösöker väl snöra ihop något nu :)

Vi har ju jiobbat båda två i helgen så gossen har varit hos gudmor Ida och det verkar ha gått jätte bra..
Hoppas dom slipper vara alltför trötta nu efter en helhelg med våran livliga gosse ;)
Men han är ju så snäll så det brukar gå bra..

När jag hade rast igår eftermiddag skyndade jag mig att äta hos mamma för att hinna hem en sväng och pussa och goa på lillhjärtat.. Man får sakna honom så när han inte är hemma!! Fast även om han är hemma när jag jobbar helg så hinner jag knappt träffa honom då jag jobbar som jag gör..
Idag är vi iaf lediga, ska ut natt inatt..
Vad vi ska hitta på vet jag inte men jag tror vi ska häva i oss nå frulle snart och sen åka en sväng till Nyborg och plocka vinbär innan fåglarna äter upp dom som dom gjort i våran buske..

Sen måste jag även försöka få mig några timmars sömn om jag ska orka vara vaken hela natten då gossen gjorde morron klockan 6..
Så det är väl bara fixa frulle nu så vi tar oss iväg innan mamma vill ha tillbaka bilen ;)
Lär nog hinna med lite uppdatering inatt då jag ska ha med mig datorn så jag kan skicka iväg lite bilder till M som ska fixa nå till brorsan..





Kommentarer
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

va skönt när det finns folk som ställer upp att vara barnvakt :)



sv. okej, hmm har du varit hos läkaren ?



jo precis vi bor rätt så centralt, men vi har så bra kommunikation så ja kan ju at mej överallt iaf. men det skulle underlätta lite om ja också skaffade körkort.



ja vi får hålla tummarna!

kram

2010-08-16 @ 14:40:44
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0