Såå jävla varmt!!




Fan vad less jag är, kom hem efter tre inatt och var i säng just efter halv fyra då jag tvättat bort sminket osv och vaknade halv nio och kunde intye sova mer för att det är så jävla varmt!!
Har öppnat sovrumsfönstret på vid gavel, ett fönster i vardagsrummet och altan dörren men luften står totalt jävla still!! Ute rörs inte ett enda löv i träden när man önskar det men annars ska de då fan blåsa och hålla på!!
Fan så less!!

Kvällen igår var iaf bra, jag hade trevligt trots att jag tyckte det var sämre iår än tidigare år, kan ju kanske bero på att jag börjar bli gammal eller nå :)
Ont som tusan fick jag i magen oxå men det gick över efter några ipren..




Kommentarer
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

jag hatar när det är varmt när man ska sova!



sv: hah ja det kan man verkligen säga :D



ja vi får hoppas vi har samma tur, annars kommer ja inte klara det :(



hoppas du haft en toppendag!

2010-08-09 @ 23:36:26
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0