Nattjobb





Jag har verkligen inte fått till något inlägg dom senaste dagarna då jag jobbat som ett cp och när jag varit ledig så har jag varit med gossen, fixat hemma och sovit :)
Den här veckans jobb är verkligen konstig men vad gör man inte för sina arbetskamrater ;)
Har tagit på mig att jobba natt inatt och imorron och så jobbar I min dag imorron och långkväll på fredag så idag (läs onsdag) har jag även jobbat till 12 och sen gått på natten kl 22 men det funkar ju det oxå, jag hinner ju sova imorron..
På fredag morron har jag tid för massage 10.30 så det blir inte många timmars sömn då men jag ska ju komma i säng på kvällen oxå då jag ska upp och jobba en heldag på lördag så det gör inte så jätte mkt..
Måndag jobbar jag sista passet innan våran semester och gud så skönt det ska bli att vara ledig och spendera en del pengar ;)

På tal om pengar så kommer ju lönen på fredag men jag ska ju ha till resan så det blir inte mkt spenderande av dom förrän vi kommit ner :)
Har redan bestämt massa saker som jag ska köpa, om jag hittar så jag hade behövt en större väska eller liknande.!!
Åhh så jag längtar!!


Kommentarer
Sofie

Ska ni åka flyg ner? Eller bil?

2010-08-26 @ 08:43:16
URL: http://mammanollnio.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0