Knöl??





Har ju haft ont i min nacke ett tag nu och ibland mått illa och varit trött som tusan!!
Förra veckan märkte jag att jag hade en knöl i nacken och sen dess har den blivit större så idag har jag varit till läkaren och har tittat och kännt lite här och där för att se om det är lymfkörtlarna som svällt..
Hon sa även att det kan vara körtelfeber men jag är ju inte sjuk annars och körtelfeber har jag ju redan haft en gång och läkaren som jag hade i Luleå då sa att man bara kan ha det en gång om man är riktigt sjuk och det kan jag lova att jag var i 5veckor!!
Såklart stack dom mig för att kolla blodstatus osv så i eftermiddag kanske jag får min dom..?
Är det inte körtlarna så blir det ul för att kolla vad det annars kan vara..
Tänk om det är en tumör??



Kommentarer
Ida

Usch.. Du skräms ju. Hoppas det inte är något farligt, det får det inte!

2010-08-03 @ 23:13:18
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0