Busstur med gossen :)




Dagen idag började med morronmys och sen frulle för mig och gossen innan vi drog upp Jocke för att sen ta bussen in till stan.. Åker aldrig med lokaltrafiken men har tänkt ett tag nu att det kan vara kul för Alwin..
Först när vi klev på bussen och han satt i vagnen var han inte alls nöjd, han gnällde och sa "näe" hela tiden.. Så jag spände fast vagnen och tog upp honom från den så satte vi oss på ett av dom högre sätena så han skulle se ordentligt och då blev det genast mkt roligare :) Han pekade och sa "titta och waow osv" :)
Så nickade han när man frågade om han tyckte det var kul :)
Så det var verkligen uppskattat av lillgossen så det får vi göra om fler ggr!!
Är ju faktiskt väldigt enkelt att ta bussen och det kostar ju bara 10kronor så de är ju inte nå att säga nå om..
Det kostar det väl bara att starta bilen om man nu hade haft nån ;)



På tal om bil så har vi hittat en nu som Jocke ska åka ner och hämta den 30e så vi får hålla tummarna att den är så fin och bra som det låter!! Annars finns det ju alltid massa andra bilar neråt om man lika är där..
Men jag hoppas den är bra för det är verkligen en bil som jag gillar och vi kommer både äga och köra den billigt!!
Vad det är för någon får ni veta när vi har den i våran ägo ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0